Optimizarea site-ului pentru Google – una din cele mai importante atribuţii şi provocări ale unei agenţii de marketing online

HomeTehnologie

Optimizarea site-ului pentru Google – una din cele mai importante atribuţii şi provocări ale unei agenţii de marketing online

A apela la o agentie marketing online este o decizie foarte importantă pe care o pot lua reprezentanţii companiilor care au nevoie de optimizarea sit

4 lucruri pe care nu le știai despre Dynamics 365
De ce să alegi o husă de piele pentru telefonul tău Samsung?
3 greseli SEO pe care le poti face dupa ce achizitionezi gazduire domeniu

A apela la o agentie marketing online este o decizie foarte importantă pe care o pot lua reprezentanţii companiilor care au nevoie de optimizarea site-ului pentru Google, care nu este opțională, ci face diferenţa dintre eşec şi succes, dintre profit şi faliment. O optimizare făcută în mod greşit poate duce către faliment o afacere, de aceea doar 6% din click-uri sunt pe site-uri dn a doua pagină Google. 

Reprezentanţii companiilor care doresc să îşi promoveze afacerile online trebuie să investească timp şi resurse financiare în imaginea lor online, să externalizeze optimizarea site-ului web către o agenţie specializată în acest sens pentru că o bună poziţionare a website-ului le aduce trafic şi venituri importante. Cea mai bună metodă de promovare organică este Google, cu toate acestea puţine firme investesc în optimizarea pentru motoarele de căutare. 

Cei mai importanţi pași pentru optimizarea site-ului

Cele mai citite articole

Cei mai importanţi paşi de care trebuie să se ţină cont pentru a optimiza în mod eficient un site web sunt:

  • audit SEO, analizarea propriului site şi al primilor 10 competitori din pagina de rezultate, raport ce ajută reprezentanţii companiilor să vadă unde mai aude lucrat. Meta titlul, meta descrierea şi cuvintele cheie sunt criterii foarte importante pentru auditul SEO. De asemenea, se analizează dacă site-ul este mobile friendly şi acest lucru este un început bun pentru optimizarea site-ului;
  • analizarea cuvintelor cheie, care arată preferințele şi nevoile utilizatorilor. Acestea pot fi alcătuite sub formă de listă plecând de la un singur cuvânt;
  • conţinut. Conţinutul este foarte important, de aceea trebuie să fie de calitate, suficient de mare pentru a oferi informaţii relevante, dar nu foarte mare pentru a nu plictisi cititorul, să fie serios, fără greşeli şi original;
  • optimizare externă. Acest pas este numit offpage SEO, care este cea mai eficientă metodă de a câştiga câteva backlink-uri prin advertoriale sau prin comunicate de presă;
  • optimizare constantă. Cel puţin o dată la câteva zile este necesară verificarea poziţiei cuvintelor cheie, precum şi provenienţa vizitatorilor, pe ce pagini ajung şi cât “poposesc” acolo, dacă mai intră şi pe alte pagini.

Ce servicii oferă o agenţie de marketing online?

O agenţie de marketing online este un reper al serviciilor digitale şi de marketing online. Aceste agenţii oferă servicii de:

  • optimizare SEO – canalul de marketing cel mai eficient;
  • campanii de PPC şi Adwords – care aduc un plus de vizibilitate şi vânzări încă din primele zile ale lansării site-ului web;
  • campaniile de social media – care se efectuează pe site-uri precum Facebook, Instagram, Tik Tok, Pinterest;
  • e-mail marketing – cu rezultate extraordinare pentru companiile aflate la început de drum, dar şi pentru companiile care caută expansiunea;
  • web design şi web development – servicii care garantează succesul online;
  • marketing online Youtube Ads – o decizie foarte importantă pentru companiile care doresc promovare, Youtube fiind un canal cu un potenţial de marketing imens;
  • content marketing – campanii de creare de conţinut de calitate;
  • marketing online afiliat – foarte importantă metodă pentru a face vânzări sau a genera lead-uri în mediul online.

Cele mai citite articole