Tot ce trebuie să ştii despre servicii SEO

HomeTehnologie

Tot ce trebuie să ştii despre servicii SEO

Primii căutători au apărut la începutul anilor 1990. Până când Google a apărut în 1996, multe au fost create, inclusiv Yahoo. Boom-ul Web a început.

Construirea unui mediu de învățare captivant: Cum tabla interactivă transformă experiența elevilor la clasă
CES Las Vegas 2020, dominat de televizoare
Detectoare camere pentru siguranta ta in intimitate

Primii căutători au apărut la începutul anilor 1990. Până când Google a apărut în 1996, multe au fost create, inclusiv Yahoo. Boom-ul Web a început. Oamenii și-au dat seama că se poate face bani de la ei. Așa că au ajuns la concluzia că trebuie să atragă traficul. Care a fost cea mai bună metodă de atragere a traficului? Motoarele de căutare. În acel moment, proprietarii de site-uri au început să se gândească la modul în care acestea ar putea ajunge la primele poziții… SEO s-a născut! De atunci există mai multe firme care oferă servicii SEO persoanelor interesate.

Ce este SEO?

Poziționarea motorului de căutare sau optimizarea motorului de căutare este procesul de îmbunătățire a vizibilității unui site web în rezultatele organice ale diferitelor motoare de căutare. De asemenea, este obișnuit să fie numit după titlul său în limba engleză, SEO (Search Engine Optimization). SEO este una dintre „disciplinele” care s-au schimbat cel mai mult în ultimii ani..

Deși există mii de factori pe care un motor de căutare se bazează pentru a poziționa o pagină sau alta, se poate spune că există doi factori de bază: autoritatea și relevanța

·   Autoritatea este practic popularitatea unui site web. Cu cât sunt mai populare, cu atât informațiile pe care le conține sunt mai valoroase. Acest factor este cel pe care un motor de căutare îl ia cel mai mult în considerare, deoarece se bazează pe experiența utilizatorului în sine. Cu cât este partajat mai mult conținut, cu atât mai mulți utilizatori l-au găsit util.

Cele mai citite articole

·   Relevanța este relația pe care o pagină o are față de o anumită căutare. Acest lucru nu este pur și simplu despre faptul că o pagină conține de o mulțime de ori termenul căutat, dar şi că un motor de căutare se bazează pe sute de factori de pe site pentru a determina acest lucru.

SEO poate fi împărțit în două grupuri mari:

·   On-site: SEO on-site îi pasă de relevanță. Se asigură că web-ul este optimizat, astfel încât motorul de căutare să înțeleagă principalul lucru, care este conținutul acestuia. În cadrul SEO on-site include optimizarea cuvintelor cheie, timpul de încărcare, experiența utilizatorului, optimizarea codului și formatul URL-ul.

·   Off-site: OFF-SITE SEO este o parte a muncii SEO care se concentrează pe factori din afara site-ului pe care se lucrează. Cei mai importanți factori în SEO off-site sunt numărul și calitatea link-urilor, prezența social media, mențiunile din mass-media locală, autoritatea mărcii și performanța în rezultatele căutării, adică CTR-ul pe care rezultatele îl au într-un motor de căutare. 

Trebuie menţionat faptul că nu exista servicii SEO care să funcţioneze singure. Acest lucru înseamnă că firmele care fac SEO nu vor oferi niciodată doar SEO on page sau SEO off page. De fapt, vor fi oferite servicii mixte, combinând cele două tehnici astfel încât rezultatele să fie cele mai bune. De asemenea, recomandarea specialiştilor este aceea de a obţine servicii SEO exclusiv de la specialişti cu experienţă în acest domeniu.

Cele mai citite articole