7 sfaturi înainte de a cumpăra o barcă

HomeSport

7 sfaturi înainte de a cumpăra o barcă

Cumpărarea unei bărci este adesea visul unui număr mare de navigatori, în special novici, care intră astfel pe deplin în bucuriile plimbărilor cu bar

Novak Djokovic câștigă turneul ATP Masters 1000 de la Paris
Analiză WTA: Halep a avut ghinion la tragerea la sorți pentru stabilirea tabloului de la Australian Open
Arme Airsoft din magazinul online Dakka

Cumpărarea unei bărci este adesea visul unui număr mare de navigatori, în special novici, care intră astfel pe deplin în bucuriile plimbărilor cu barca și iahtul. Iată cele 7 puncte majore care trebuie luate în considerare înainte de a-ți cumpăra o barcă!

Alege o barcă adaptată la programul de navigare 

Impactul emoțional pe care îl poți avea la vederea unei bărci pe un site de anunțuri clasificate sau ancorată într-un port de agrement, se poate transforma rapid în calvar dacă nu corespunde în cele din urmă programului său de navigare. Motor, vela sau vela-motor mixt, navigație de coastă, croazieră scurtă, curse: primul lucru de definit este ce vrei să faci cu barca ta. 

Ce model? 

Odată ce programul de navigație este bine definit, întrebarea de pus se referă la bazinul său de navigație. Vom alege sau nu o barcă transportabilă? Dacă barca nu este transportabilă, unde va fi ancorată sau depozitată?

Expert 

Evaluarea unei bărci second-hand de către un specialist poate reprezenta, în principiu, doar un cost suplimentar. Cu cât cumpărătorul știe mai puține despre barcă, cu atât această expertiză va fi esențială. Surprizele neplăcute pot fi numeroase, iar costurile ascunse sunt gigantice proporțional cu valoarea anumitor unități. În ceea ce privește barca nouă, poate fi, de asemenea, util să soliciți consiliere. 

Anticipează costurile legate de cumpărare 

Prețul publicitar al unei bărci nu corespunde niciodată cu cel al unei nave gata să navigheze. La prețul anunțat, iahtul va trebui să adauge astfel costurile aferente echipamentului de siguranță, precum și pentru un velier, cele legate de livrare și catarg. În domeniul navigației, ambarcațiunile sunt livrate cu un set de pânze în general suficiente, dar nu complete. 

Locul de port 

Dacă optăm pentru un transportabil, o mare parte din această problemă dispare. Pentru ceilalți, pe lângă locul negociat cu concesionarul care pare a fi o soluție tranzitorie, locul portului este o problemă endemică a deținerii unei bărci. 

Permis … esențial! 

Chiar dacă nu este obligatoriu când ai un velier care nu este echipat cu VHF, licența pare esențială pentru a avea o barcă. Cu un VHF, comandantul unei bărci cu pânze va trebui să dețină fie licența de navigație cu opțiunea de coastă, fie certificatul de operator de radiotelefon restricționat care îl autorizează să navigheze în străinătate. Pentru orice barcă cu motor a cărei putere depășește 6 CP, licența este obligatorie.

Buget 

O barcă costă în fiecare an aproximativ 10% din prețul de achiziție în întreținere. La aceasta, trebuie să adaugi în mod evident costuri de asigurare, un domeniu în care există fie așa-numitele contracte „terțe părți”, care acoperă daunele cauzate de barca ta altor bărci, dar nu și ale tale sau contractele „cu mai multe riscuri” care acoperă daunele, furt și, în funcție de contract, repatriere și costuri medicale.