4 lucruri pe care nu le știai despre Dynamics 365

HomeTehnologie

4 lucruri pe care nu le știai despre Dynamics 365

Când şi cum alegi o pompă submersibila şi ce trebuie să ştii despre funcţionarea ei?
De ce să alegi o husă de piele pentru telefonul tău Samsung?
Tot ce trebuie să ştii despre servicii SEO

Cum să îmbunătățești munca echipei – aceasta este o întrebare la care cel mai probabil fiecare manager caută un răspuns zilnic. Și doar un lider bun poate motiva un grup de oameni să atingă 110% fără să lucreze mai mult sau mai greu, dar mai inteligent! În continuare vei regăsi 4 domenii în care există deja soluții care să susțină activitatea departamentelor de vânzări. Microsoft Dynamics 365 și inteligența artificială creează acolo un tandem armonios.

Dynamics 365 nu trebuie să fie prezentat nimănui – este o platformă cuprinzătoare pentru gestionarea întreprinderii și relațiile cu contractorii. 

Roboți inteligenți

După cum arată studiile, 85% din cazurile raportate de utilizatori pot fi rezolvate de un bot! Potențialul enorm al modelelor de inteligență artificială înlocuiește angajații în cele mai frecvente sarcini, cum ar fi răspunsurile la cele mai frecvente întrebări adresate de clienți, asistență în soluționarea celor mai frecvente evenimente de reclamație sau asistență în depunerea cazurilor neobișnuite. Un client care folosește posibilitățile oferite de Microsoft Dynamics 365 este susținută de un asistent în fiecare etapă posibilă – de la achiziționarea și livrarea de produse personalizate, până la etapa de cumpărare și posibile reclamații, oferind o experiență de conversație, în care în orice moment poate fi atașat un agent.

Segmentarea clienților

Segmentarea clienților este o problemă de mult timp. Subiectul pare simplu – cum să împarți un grup finit de clienți în X coșuri și să le oferi produse personalizate pe baza preferințelor lor. Pe de altă parte, dinamismul schimbărilor în comportamentul clienților, o schimbare a modului de cumpărături (și chiar o schimbare în comportamentul consumatorului) înseamnă că segmentarea ar trebui să aibă loc aproape în timp real. Cel mai bun exemplu de utilizare perfectă a inteligenței artificiale în segmentarea clienților este achiziționarea de date de la Dynamics 365, apoi procesează aceste date și le livrează în mod personalizat și individual.

Rezultate dorite

Un bun director comercial știe că nu trebuie să te concentrezi asupra întregului portofoliu de clienți, ci doar asupra celor care îți aduc efectiv profit. Același principiu se aplică și clienților tăi potențiali – nu ar trebui să te concentrezi asupra celor cu care petreci mult timp și în cele din urmă nu devin deloc clienții tăi. În acest caz particular, inteligența artificială monitorizează activitățile tale (contactele cu un potențial client) și oferă următorii pași cei mai buni salvând totul în Dynamics 365.

Vânzare socială

De ceva timp, tema vânzării sociale a devenit un subiect fierbinte. Și nu numai în contextul modificărilor reglementărilor legale GDPR, ci mai ales datorită posibilității de a ajunge la un grup imens de potențiali clienți prin intermediul rețelelor sociale, a unei recomandări sau a unui sistem de recomandare. Datele din sistemul Dynamics 365 în combinație cu datele din social media și modelele de inteligență artificială creează un motor de recomandare necesar pentru fiecare comerciant.

Comentarii

WORDPRESS: 0