3 greseli SEO pe care le poti face dupa ce achizitionezi gazduire domeniu

HomeTehnologie

3 greseli SEO pe care le poti face dupa ce achizitionezi gazduire domeniu

Daca iti doresti sa achizitionezi un plan de gazduire domeniu pentru a deschide un website, mai mult ca sigur ai auzit pana acum despre importanta op

Durata de viata a unui USB personalizat
Care sunt tipurile de pompe submersibile disponibile pe piata?
4 lucruri pe care nu le știai despre Dynamics 365

Daca iti doresti sa achizitionezi un plan de gazduire domeniu pentru a deschide un website, mai mult ca sigur ai auzit pana acum despre importanta optimizarii pentru motoarele de cautare. Fara acest proces, sansele de a obtine trafic organic pe Google sunt minime si risti sa nu ai o reputatie in industrie. Pe de alta parte, nu orice strategie SEO de pe internet este una valida. Iata 3 greseli comune in randul incepatorilor si solutiile la acestea!

  1. Utilizarea cuvintelor cheie in exces

Orice persoana care a lucrat pe internet iti poate confirma faptul ca n-o sa ajungi la clienti fara sa utilizezi cuvinte cheie. O greseala imensa pe care o fac incepatori consta insa in faptul ca le implementeaza in absolut toate sectiunile posibile. Aceasta activitate este denumita in engleza „keyword stuffing” si poate fi recunoscuta prin repetitia excesiva in fiecare propozitie. De asemenea, exista si incercari fortate de a implementa cuvinte cheie diferite pe tot parcursul unui articol.

Google prioritizeaza calitatea mai presus de orice altceva si cauta informatii care pot fi utile pentru oameni. Keyword-urile sunt un avantaj doar utilizate intr-un context relevant, deoarece nimeni nu-si doreste sa citeasca o pagina plina cu ele. Astfel, proprietarii de afaceri care inca se bazeaza pe astfel de practici pe serverele de gazduire domeniu pot fi considerati spammeri si ajung sa scada in ranking. Asadar, focuseaza-te pe nevoile cititorilor cand scrii si incearca sa nu incluzi cuvinte in exces nici in sectiunea cu pagini pentru produse. Alege fraze mai lungi si tine cont de intentiile utilizatorilor, pentru a putea ajunge mai rapid la potentialii cumparatori.

  1. Alegerea unui design care nu este responsive

In prezent, majoritatea cautarilor online au loc de pe smartphone si tableta. Din acelasi motiv, Google pune accent pe experientele de navigare de acest tip si nu aduce in primele pagini site-urile fara design responsive. Asigura-te ca alegi o tema care se adapteaza la dimensiunile oricarui ecran si lasa meniul si restul sectiunilor vizibile.

In cazul in care dispui de un buget mare pentru design, ai posibilitatea de a crea tema de la zero. Astfel, codul utilizat este unul curat si te ajuta sa lasi o impresie buna vizitatorilor. Daca intampini probleme, implementeaza Google AMP. Aceasta functie faciliteaza o viteza de incarcare superioara si te ajuta sa livrezi datele utilizand mai putine resurse din serviciul de gazduire domeniu.

  1. Folosirea linkurilor lungi

Fiecare URL de pe website este creat pe baza unei anumite structurii. Pentru a avea parte de o optimizare SEO cat mai buna, este recomandat ca acestea sa nu depaseasca 100 de caractere si sa fie cat mai simple. De aceea, ia in considerare eliminarea datei de publicare si a categoriei. De asemenea, nu folosi nici caractere speciale sau cifre. URL-urile SEO-friendly fac referire la titlu sau la anumite cuvinte cheie. Include pe langa acestea meta descrieri relevante si vei reusi sa atragi atentia celor care dau peste brandul tau.

Cum te afecteaza greselile SEO pe serverul de gazduire domeniu?

Desi este foarte important sa-ti optimizezi continutul pentru motoarele de cautare, trebuie sa fii atent si la modul in care o faci. Daca o strategie pare prea frumoasa pentru a fi adevarata, cel mai probabil asa si este. Informeaza-te doar din surse sigure si focuseaza-te pe strategiile de tipul white hat. Urmand sfaturile de mai sus vei reusi sa eviti cele mai comune greseli si sa obtii o pozitie buna in Google intr-un timp mai scurt!