Despre anvelopele All-Season

HomeDiverse

Despre anvelopele All-Season

Avantajul modelelor de anvelope All Season fata de anvelopele de iarna este pretul lor relativ mic. Economiile la achizitionarea de anvelope M+S

Ce sunt casele de amanet? Ce se poate amaneta?
Înlocuirea periodică a articolelor esențiale într-un depozit
Mama lui Marcel Ciolacu

Avantajul modelelor de anvelope All Season fata de anvelopele de iarna este pretul lor relativ mic. Economiile la achizitionarea de anvelope M+S, in comparatie cu achizitionarea a doua seturi de produse de sezon (anvelope de vara si anvelope de iarna) sunt semnificative. De asemenea,  cauciucurile pentru toate anotimpurile te pot servi perfect in toate momentele anului. Motivul popularitatii anvelopelor All Season, intr-o mare masura, nu este dorinta automobilistilor de a economisi la cumpararea anvelopelor. Cert este ca unii producatori auto majori produc masini care vin cu anvelope marcate All Seasons sau All Weather ca echipamente din fabrica. Acest lucru se datoreaza faptului ca producatorul de automobile nu pot prezice in ce perioada a anului autoturismul isi va gasi proprietarul. Prin urmare, unele masini importate pleaca de pe linia de asamblare cu anvelopele pentru toate sezoanele. Anvelopele All Season sunt selectate din punctul de vedere al universalitatii, astfel incat o masina sa poata merge in orice conditii atmosferice. Prin urmare, multi soferi prefera anvelope M+S (murdarie + zapada).

Cum combina o anvelopa doua proprietati diferite simultan?

Cele mai citite articole

Daca te uiti, poti observa  o anumita asemanare cu anvelopele de iarna, dar nu si cu cele de vara. Banda de rulare este destul de ridicata si voluminoasa (nu ca a anvelopelor de iarna,) dar totusi, cauciucul in sine, la atingere, este ceva intre unul de iarna si unul de vara. Desigur, nu se uzeaza la temperaturi negative mici, se simte bine pana la  -10 grade C, insa la -12 – 15 grade C, procesele de rulare se simt ca in versiunea anvelopelor de vara. Toate anvelopele All Season sunt dezvoltate de producatorii mondiali de anvelope, ca un compromis intre anvelopele de vara si cele de iarna. Banda de rulare joasa este legata de cea de vara, iar modelul pronuntat al benzii, de iarna, unde piesele care o formeaza sunt excizate cu caneluri lamelare. 

Sarcina principala pe care este proiectata sa o indeplineasca,  este nivelul de siguranta pe soseaua in conditii de iarna si comoditatea conducerii pe sosea in conditii de vara. Avantajele includ pretul sau mai mic, fata de pretul anvelopelor sezoniere, nu este necesar sa schimbi anvelopele la schimbarea anotimpurilor, ofera o  conducere confortabila atat pe timp de iarna, cu vremea sa instabila, cat si pe timp de vara in conditii de stabilitate. Anvelopele All Season merg la fel de bine pe asfalt umed si pe zapada, cat si pe asfaltul fierbinte si uscat, si spre deosebire de anvelopele de iarna, nu emit zgomot caracteristic atunci cand conduci. Principalul criteriu care determina daca o anvelopa apartine unei anumite clase, este modelul de rulare. Greutatea anvelopelor All Season este mai mare, fata de tipurile sezoniere, devenind mai dura sau mai elastica in functie de anotimp. 

Cele mai citite articole